Donnerstag, 29. Oktober 2015

438. Rytuał ochronny Archanioła Michała - tarcza ochronna, magia ochronn...


Rytuał ochronny możesz zamówić tutaj: http://magiczny-swiat.es24.pl/opis/8133598/rytual-ochronny-przekaz-energii-archaniola-michala-19112015-godzina-2200-2300.html - Jeśli potrzebujesz ochrony dla siebie, dziecka, rodziny przed złymi ludźmi, wampiryzmem energetycznym, negatywną energią, niepowodzeniem, czarną magią, urokiem, demonami. Jeśli potrzebujesz poczucia bezpieczeństwa, to energia Archanioła Michała otoczy Cię niebieskim płaszczem i ochroni przez kolejne miesiące. Jeśli czujesz jakiekolwiek zagrożenie, chcesz uwolnić sięod złych myśli, mroku, ciemności. Energia chroni Cię przed kradzieżą siły, mocy i odwagi. 

Rytuał anielski niebieskiego promienia ochrony. Przekaz energii Archanioła Michała przez Marię Bucardi następuje 19 listopada 2015 
godzina 22.00 - 23.00 czasu polskiego.

Dla kogo jest ten rytuał:
Dla każdej osoby, która potrzebuje ochrony (także dla własnego dziecka lub rodziny). Ochrony przed złą, negatywną energią ludzi, miejsc, dusz, istot, demonów. Rytuał idealnie chroni przez kilka miesięcy przed zawiścią, nienawiścią, zazdrością, urokiem, zlym okiem, wapiryzmem energetycznym, kradzieżą energii.
Rytuał jest idealny dla okresu panowania Ciemności, który rozpoczyna się od Samhain 31.10 i trwa aż do 21.12 do śwęta światła. Rytuał anielski nie ma nic wspólnego z tradycyjną magią i okultyzmem, jest idealny dla osoby wierzącej każdej religii, bazuje na kontakcie z Aniołami - Istotami światła.


Jak wziąść udział:

Wystarczy zamówić rytuał, wysłać wymianę w całości lub w ratach (cena rytualu) tak, by całość doszła do 19.11.2015.
Po opłaceniu rytuału otrzymasz potwierdzenie wpłaty i tym samym masz pewność, że bierzesz udział w rytuale. Wyślij na mój adres email maria.bucardi@gmail.com Twoje imię, nazwisko, datę urodzenia, jeśli masz - także zdjęcie i opis sytuacji w której potrzebujesz ochrony. Przed rytuałem otrzymasz dodatkowo moje potwierdzenie i wskazówki co możesz zrobić dodatkowo zaraz po rytuale, by maksymalnie wykorzystać jego energię. W czasie rytuału 19.11.2015, godzina 22-23.00 czasu polskiego nie robisz nic innego, jak tylko koncentrujesz się na energii, którą do Ciebie wyślę.Możesz w tym czasie siedzieć, leżeć lub wybrać się na spacer na łono Natury lub do ogrodu. Wskazówki, ktore możesz wykonać dodatkowo - robisz przed rytuałem i ewentualnie do 3 dni po nim. W tym rytuale nie potrzebujesz żadnych świec, kadzideł czy innych. Ilość miejsc ograniczona.

Prowadzę Akademię Sztuki Magicznej Omen Sententia. Jestem autorką wielu książek, artykułów i filmów z zakresu duchowości, magii, tarota i weganizmu. Od lat angażuję się w pomoc dla naszej planety, ludzi i zwierzat - walcząc w obronie gatunków zagrożonych wyginięciem. Niektórzy nazywają mnie terapeutką, psychologiem, dobrą wróżką, rytualistka, jasnowidzem, wiedźmą, szamanką, mistrzynią magii a inni Aniołem w ludzkiej postaci ... Ukończyłam studia wyższe uniwersyteckie na dwóch kierunkach plus trzeci jako wolny słuchacz. Posiadam tytuł Doktora h.c. of Angels Study California University. Znam kilka języków obcych, możesz pisać do mnie w innym języku, poprzez lata podróży i doświadczeń powstały moje motta życiowe:

"Nie słuchaj złych doradców, którzy mówią nie sięgaj do gwiazd"
"Jeśli wielu ludzi zrobi coś małego, to poruszy się coś wielkiego"
"Moja energia jest we wszystkim, co tworzę, najlepiej poznasz mnie po moich dziełach"

Niech pozytywne energie będą z Tobą każdego dnia
Twoja  Maria Bucardi
dr h.c. of Angel Studies, CCU Institute (USA)
mgr historii i dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego
E-Mail: maria.bucardi@gmail.com
Ksiazki, Rytualy, Przepowiednie i terapie u Marii Bucardi
http://magiczny-swiat.es24.pl
———————————————–
———————————————–
———————————————–
———————————————–
Odwiedz mnie na Facebook – https://www.facebook.com/maria.bucardi
———————————————–
Blog magiczny Marii Bucardi – https://bucardimaria.com
———————————————–
———————————————–

———————————————–
———————————————–
Rytualy dla Matki Ziemi – http://rytualymatkiziemi.wordpress.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen